środa, 11 lipca 2012

Informacje o mnie



Witam

Nazywam się Karol Makurat, jestem amatorem fotografem, który jeszcze niestety nie dorobił się własnego sprzętu do fotografowania. Robie zdjecia każdą lustrzanką jaka wpadnie w ręce. Ostatnio był to D70S, kiedys stary Canon i wiele innych. Sam planuje zakup Nikona D80. Lecz jak narazie mnie nie stać. Chciałbym wam zaprezentować moje wszystkie prace które do tej pory wykonałem. Proszę o wypowiedzi oraz komentarze, żebym mógł się dalej rozwijać.

Czym się interesuje, hmmm, kocham fotografie, lubie grafikę komputerową kiedyś bawiłem się w VT, jak miałem czas, teraz niestety trochę tego czasu brakuję. Wiec robię co mogę, żeby się dalej rozwijąc. Często zwiedzam koncerty, napie**lam w pogo / moshu...:) hehe... Wiecej informacji już wkrótce. Nie chce mi sie teraz pisać tych bzdetów.

Trochę moich prac oraz informacji o mnie:


Zapraszam do oceny, i częstego odwiedzania tego profilu.

PS. Yyyy, nie wiem jak sie prowadzi blogi...:)

Kontakt najlepiej przez Facebook, ale również
725 398 827
tarakum@wp.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz