środa, 11 lipca 2012

Krajobrazy i Architektura

Stare ale jare zdjęcia z zwykłych samotnych przechadzek w plener z aparatem...

Pierwsze trzy zdjęcia przedstawiają Stary Bukowiec, wioskę którą mam obcykane z każdej strony...:) Wrzucam tylko to co ciekawsze.

Zdjecie 4 i 6 to zdjęcia wykonane w Słupsku. Zdjecie ostatnie (6) to ratusz w panoramie z 2 zdjęć, zdjęcie wykonane wieczorkiem (przykolorowane PS). Zdjecie 4 to zabawa w perspektywę i nauka jak działa czas naświetlania. Zdjecie 5 reprezentuje nieudolnie przekobinowany stary pałac w Orlu, niewiadomo nawet czyim aparatem to robiłem.

Fotografia architektury i krajobrazu to nie moje "JA"... Dlatego już niedługo będzie mogli zobaczyć moje inne prace... Tuż za jakies 3-4 posty...:)

Grinder in Bukowiec / fot. Karol "Tarakum" Makurat

 Wzgórze / fot. Karol "Tarakum" Makurat

Bukowiec Pond / fot. Karol "Tarakum" Makurat

Fun With Water / fot. Karol "Tarakum" Makurat

 Palace in Orle / fot. Karol "Tarakum" Makurat

Town Hall Słupsk Panoramic Sight / fot. Karol "Tarakum" Makurat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz