środa, 11 lipca 2012

Pierwsze portrety

Pierwszy kontakt z fotografia miałem w wieku około 13-14 lat, kiedy pstrykałem zdjecia starym analogiem mamy, ojciec miał gdzieś na dnie szafy Start-a 66S, pożniej już tego nie używali to pstrykałem zwykłym aparacikiem na klisze, kolejno była "Małkpka Samsunga kuzynku" którą fotografowałem dosłownie wszystko, może coś z tego kiedyś wrzuce...:) nie jest to fotografia wysokich lotów...:d. Potem zainteresowałem się fotografią portretu i tak narazie zostało, ale nie trzymam się jednej dziedziny.

Na wszystkich zdjęciach został zamieszczony moj kuzyn "Mikołaj" był akurat pod ręką jak bawiłem się tym aparatem. Pododbno pierwsze zdjęcie posiada cos w sobie, mi się osobiście bardzo podoba... ale czekam na wasze opinie...

Zamieszam 4 zdjecia z 2010 roku kiedy zaczełem się bawić w Portert.
Uwaga: Pierwszy raz na tych zdjeciach miałem lustrzanke w ręku. Nikon D3000

Think About Me / fot. Karol "Tarakum" Makurat

Mikolaj Black And White / fot. Karol "Tarakum" Makurat

Interesting / fot. Karol "Tarakum" Makurat

Funny Face / fot. Karol "Tarakum" Makurat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz