środa, 11 lipca 2012

3 dziwnę ujęcia.

Pewnego dnia z moją dziewczyną jechaliśmy sobie jak zwykle na stopa w teren, tym razem był to Gdańsk - Brzeżno.

Aparat wypożyczony od kumpla za zrobienie CV, był to Canon EOS 300. Całkiem fajny zestaw. Głównie używałem go do ostatnich sesji z obiektywem 50 mm 1.8. W Brześnie głównie w akcje szedł 18-200 i czasami tele konwerter. Ogolnie widać że aparat jak na Lustrzanke cyfrową ma swoje lata i jest zjechany, AF nie trafia tak jak powinien, ok. 6 MP. Ale cieszył mnie nieziemsko przez 2 tygodnie, gdzie zrobiłem dużo sesji które już niedlugo zobaczycie... Chetni moga poszperać na Facebooku lub Devianie gdzie można je juz znależć od dawna.

Już pod niektórymi zdjeciami można zauważyć że zaczełem zdjecia nazywać tytułami piosenek, bardzo spodobał mi się ten sposób nazywani zdjęc. Jest prosty i dobrze wyraża przez muzykę dane zdjęcie.

Gdańsk - Brzeżno Pier / fot. Karol "Tarakum" Makurat

 The Unforgiven / fot. Karol "Tarakum" Makurat

They dedicate their lives
To RUNNING all of his
He tries to please THEM all
This bitter man he is
Throughout his life the same
He's battled constantly
This fight he cannot win
A tired man they see no longer cares
The old man then prepares
To die regretfully
That old man here is me

Last Handshade / fot. Karol "Tarakum" Makurat


Cyt z 06.2006: "Last Handshade, nie dodam nic od siebie, sami to zinterpretujcie...
Zdjecie wykonane Stałka 50mm (30 letnia) z Olympusem E-520, starem sie nadac klasy temu zdjeciu, nie wiem jak wyszło... Kilka konsultacji ze znajomymi było...

Moja interpretacja, bedzie krótka. Dwójka młodych ludzi czeka na egzekucje...

Projekt Last Handshade składa sie z około 80-100 warstw i około 10 filtrów... Czas wykonania około 5 godzin...
"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz