czwartek, 7 lutego 2013

Amatorskie studio, 2 lampy i efekty...

Ostatnio zakupiłem od kolegi w promocyjnej cenie ciekawy zestaw składający się z:

- 2 statywów do wysokości 2 metrów
- 2 parasolek białych
- 2 oprawek, każda na 3 żarówki z włącznikiem
- 6 żarówek o mocy podajże 120W, energoosczedne 25W

Kosz zestawu ok. 200 zł

Poniżej prezentuje pierwszą styczność z takim zestawem, za tło posłużyła kartka papieru formatu A1 biała oraz czarna.

Dyskusja na:

 FOTOBLOGIA.PL 


 Prezentowamy zestaw, na tle tych firanek z koca zostały zrobione wszystkie poniżej wymienione zdjęcia, moj mały pokój do takich zdjeć, średnio się nadaje, 2- 2,5m odejscia od fotografofowanej osoby z obiektywem 50mm na Nikonie D80 (75mm).

 Lużne zdjecie legitymacyjne, w sam raz do jakiejś legitymacji szkolnej czy studenckiej.

 Zdjecie wykonane na potrzeby CV, myśle że głebia zdjecia jest zbyt artystyczna, ale nalezy pamiętać iż jest to lużne zdjęcie. Gdyby żarówki były mocniejsze, zastosował bym wiekszą przysłonę i odkryłbym uchu, co pozwoliło by na akceptacje zdjecia w wszelakich urzędach.

 Mały zestaw zdjęć z zabawy amatorskim studiem.

 Nieco mroczniejsze zabawy swiatłem...

 Kolejne zabawy światłem.

 Do zrobienia tego zdjecia został użyty w/w zestaw, za statyw pod aparat posłużyło łóżko, pufa (małe krzesło na skarperki), pudełko na płyty 100, oraz wężyk spustowy.

 Yyyyy... Zdjecie wykonane przez moja kochana dziewczynę, mam zmarszczki...:)

Yyyyy, tym bardziej nie wiem o co chodzi, ale wino się skończyło...:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz