poniedziałek, 24 września 2012

Koncert Hectic Shadow - 23.09.2012

Koncert Hectic Shadow zagrany na Pikniki Charytatywnym na rzecz Łukasza Reglińskiego. Koncert odbył się 23.09.2012 ok. godziny 18.15. Zespół Hectic Shadow dał niezły popis Thrashowego Grania. Ta o to muzyka tamtego dnia zebrała najwięcej fanów których zdjęcia można zobaczyć 


Kolejno prezentuje mój pierwszy konkretnie fotografowany koncert. Zwykle nie mam ochoty na focenie na koncertach, bo wole się na nich bawić. Ale akurat tym razem zdecydowałem na fotografie.

Ja jestem zadowolony konkretnie, a wy...??

















































3 komentarze:

  1. Oj stary wielki szacun za foty. Są znakomite. Masz rękę. Jeszcze raz dzięki.
    Bolek -(bas) HECTIC SHADOW

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo rasowe zdjęcia - zwłaszcza te z panem z długimi kudłami ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Fotki zajebiste, zespół również :-)

    OdpowiedzUsuń